Inte igår precis

Åh va jag har varit dålig på att upptatera. Var hem först helgen denna månad och fick en jättefin hyrbil från Skavsta. En helt ny Mercedes :D hur rolig som helst att köra. Jon och jag plockade också upp moster så det var en inte helt full bil som åkte uppåt. Träffade så mycket efterlängtat folk och såklart alla djuren. Fixade min ansökan till Flyinge med hjälp av Bettan, tack så mycke. Nu hoppas jag att jag blir kallad till ridprovet och sen kommer in. Medan jag var borta så red Marina Sippan. Här är det förövrigt grönt på marken och löven har börjat att komma. De senaste dagarna har jag även ridit Calma och Esco som är de bästa hästarna :) Skriver mer framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0