Vilken dag

Denna dag började ju väldigt bra eller inte. Kom in i stallet i morse och vad ser jag, jo vera står och åter i lugn och ro. Sen så upptäcker jag en hov där den inte ska vara, det är celest som har fastnat i gallret med ena bakhoven. började så klart undra hur länge hon hade legat där för hon var helt lugn och svettig :( Det blev iaf fart på mig, upp till Elene och bad om hjälp. Sen kom bullarna ner med en såg och sågade av gallret så att hon kunde komma lös. Veterinären tror att inget är brutet men hon står med bandarge som ska kylas tre gånger om dagen.

Sen berättade Elene att vi skulle iväg och äta sushi i Hamburg på ett väldigt fint ställe, med Mathilda och Manfred, därför att det var hennes sista dag  :D Så sedan var det ett leende på läpparna. Der var riktigt.

Jo och på lunchen så var jag, Elene och Sascha in till Ratzburg och åt på donken. Lyckades beställa med deras hjälp.

Men nu ska jag ta och sova så att jag lyckas komma upp imorgon för att säga hejdå till Elene :(
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0