Tyskland

Nu är jag i seedorf, Tyskland och har lyckats fixa internet med lite hjälp från Jon på telefon :D
Resan gick bra och hade jag inte haft tomtom så hade jag lätt tappat bort mig mer än vad jag gjorde. Fast när jag körde fel så var det faktiskt tomtoms fel.

Eftersom jag inte har med mig min sladd till kameran så blir det inga blider förrän jag kommer hem igen :)
Glömde även min laddare till mobilen hos Linnea, får se om den går att skicka.

Det är en herrgård som är stor i mina mått iaf som ligger fint vid vattnet, som jag har kommit till.


Kommentarer
Postat av: Petra S-N

Sköt om dej och ha det bra nu!! :-)

2009-10-13 @ 22:42:44
Postat av: Josefin

Tack, ska försöka ;)

2009-10-14 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0