Skåne

Är äntligen i skåne hos Linnea efter ett par timmar i bil.
Jon och jag tog en välbehövlig sovmorgon idag, sedan så tog vi turbos däck ner till förrådet i källaren. Eftersom man inte får köra med dubbdäck i Tyskland. Den källaren är inte att leka med, den är stor.
Var även bort till ikanohuset för att handla lite. Hittade en liten tysk ordbok, tänkte att de kunde vara bra att ha.

Imorgon så fortsätter turbo och jag till malmö och över bron sen är vi i Danmark :) Då är det bara ett par timmar kvar till färjan och när vi är i Puttgarden så är det absolut inte långt kvar...

Nu så ska jag försöka att ställa in tomtomen på rätt adress, får se om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men vad ska du göra i tyskland? och åker du själv hela vägen? det är ju riktigt duktigt gjort! hoppas allt går bra och att det går bra när du kommer fram, vad du nu ska göra där nere :D

2009-10-12 @ 20:17:07
Postat av: Josefin

Jag ska provjobba som hästskötare i två månader :P

Hade jag inte haft gps så hade jag lätt tappat bort mig :P vilket jag isf också gjorde men det gick bra tillslut :)

2009-10-13 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0