Rätt beslut?


Ligger i sängen och tittar på true blood :D (tack stina för sidan funkar bättre än surfthechannel;))
men jag funderar på om jag tog rätt beslut att stanna hemma från festen som är ikväll, eftersom jag jobbar imorgon så vill jag gärna komma upp :P Fast det hade varit roligt att träffa en massa hästfolk. Hade fått gå in gratis och undvikit bullarna tackvare Mathilda som skulle ha gett mig VIP. Men jobb är jobb och som många vet så har jag ganska så svårt att ta mig upp på morgonen :/

Har även varit iväg till Ratzenburg och handlat blev ganska mycket pasta och mjölk undrar hur det kommer sig.
Aja tillbaka till true blood måste se vad som händer.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: moster

Jag fick din bloggadress idag när jag pratade med syster. Jätteroligt att läsa hur du har det o jag tycker det är mycket bra gjort av dig att dra iväg o provjobba. Imponerad av att du åkt bil själv. Ha det så bra o kram

2009-10-31 @ 10:50:57
Postat av: Anonym

Jag fick din bloggadress idag när jag pratade med syster. Jätteroligt att läsa hur du har det o jag tycker det är mycket bra gjort av dig att dra iväg o provjobba. Imponerad av att du åkt bil själv. Ha det så bra o kram

2009-10-31 @ 10:52:32
URL: http://josefineldeklint.blogg.se/
Postat av: lilla syster

funderar på att börja kolla på true blood ja me :P

du brukar ju ha bra smak :)

Och på tal om bra tv-serier som du gillar;

visste du att killen som spelar LANCELOT i MERLIN spelar ISAAC MENDEZ i HEROS??? ja blev iaf förvånad

2009-10-31 @ 23:40:32
Postat av: Josefin

Välkommen bettan :D hoppas allt e bra med dej :)



åh johanna de tycker jag att du ska, tror att du också kan gilla den ;) ja, jag tyckte jag kände igen han :P

2009-11-01 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0