Lite blod, resor och tävling


Då har man varit och lämnat blod igen då, denna gång så fick jag med mig ett par juiceglas och järntabletter hem.

Äntligen så har jag kunnat bestämma mig för vilken dag som jag ska börja min resa ner till Tyskland. Det blir nämligen på söndag och första stoppet blir hos min käre storebror som bor i Linköping :D Då ska jag också ta med mig hans födelsedagspresent som han inte har fått än. Det kommer att bli så trevligt att träffa honom igen. Sen på måndagen så förtsätter resan neråt.

Jo just ja igår så var jag och tävlande i Ö-vik med Sippan. Det gick inte precis som jag hade tänkt mig men det var roligt ändå :) I första klssen som vi startade som var 1meter så gick vi dubbelnolla och fick en femteplats. Men i klassen efter så gick det inte lika bra, sipp bestämde sig för att ett röttplank med hål i var farligt så vi fick ett stop och lite tidsfel.

Nu ska jag och mammsen ut och rida på kråkan och sippan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0