Deutschland bilder

Här är lite bilder från där jag bor och jobbar. Och jag vet att speciellt min mamma är jätte nyfiken :)

Här är iaf en suddig bild på huset jag bor i. På andra våningen till vänster (mot flaggan). De två första fönstren är mina :) ska fixa en ny klarare bild sen var lite mörk när jag knäppte.


Mitt sovrum, just nu är det inte lika rent kan jag lova. Har även ett eget badrum men det orkar jag inte knäppa på.


Tavlan där Alejandro skriver vilken häst som ska göra vad och vilka han ska rida.


De finns ganska många smala vägar här


Lastbilen på tävling


Högsta hönsets företag. Loggan finns på de flesta täcken och schabrak.


Får se om de kommer några fler bilder någon dag.
Tog en bild på Cennedy idag när han går på bandet för första gången. Han tyckte det var lite läskigt men det fungerade :)

Ne nu ska jag ta och sova lite, ska upp och longera Revange innan A ska börja rida de andra.
Så natti natti

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Mysigt rum :) men filten över fåtöljen e skitful :P

Misssssss UUUUU :'(

2009-10-23 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0