Snö!

Det snöar och har gjort det sen elva imorse och jag tycker inte om det :( allt blir kallt och blött. Ni ska få se, jag ska lägga in en blid på den förbannade snön sen.

Jag var ner till mathilda igår iaf och åt, hon hade lagat mat. Sen så såg vi på tv, en motsvarighet till halv åtta hos mig fast sämre och knäppare människor. Efter det så gick jag upp och tog tag i den fina diskhögen som hade bildats eftersom varken jag eller sascha inte har orkat. Det tog en stund kan jag ju säga en så började jag att försöka organisera lite där, ska tvinga sascha att hjälpa mig ikväll så att det blir någon ording.

Har även fått en inbjudan från Carina om en fest, eftersom hon fyller år snart men hon åker till Norge innan dess och jag kan inte komma, för jag är här.Snacka om surt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0