Sista dagen för nisse

Idag är sista dagen jag jobbar för nissepisse (alejandro), för imorgon så går jag över till Mathilda :D Känns jättebra hoppas på att de går bättre. Med henne behöver jag iaf inte vara tankeläsare ;P nu måste jag fodra också men det gör inget, för det är inte så många hästar där uppe :) och jag ska lägga in halm till två stycken men som sagt det gör inget.
Det kommer även någon väldigt viktig kund imorgon så då ska allt vara rent och fin, och hästarna ska glänsa ;)

Här är för övrigt en länk när mathilda hoppar Cassinus :)
http://www.youtube.com/watch?v=YTN0UWApwg0

Kommentarer
Postat av: Mor

Cassinus ser jättefin ut, förstår att det var kul att få rida honom. Hoppas du får göra det igen o även nån mer!!Såg att matilda blev placerad i helgen, kul!

2009-11-09 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0