Överraskad

Vid ett så knackade det på min dörr och när jag öppnade så stod Sam där med en massa godsaker :D de var från von allwörden eller hans konditori iaf vet inte riktigt varför, men gott såg det ut. Fick välja vad jag ville ha och det var inte lätt :/ men jag begränsade mig till fyra olika saker :P

Har även hittat Saschas sladd som jag råkat tappa bort eller min soffa hade snott den ;P så därför kunde jag lägga upp en bild :) men eftersom det är hans sista dag idag så ska han få tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: Mor

Oj, det såg ju smarrigt ut, klarade du att äta allt utan att bli illamående???

2009-12-01 @ 07:34:30
Postat av: Josefin

jag tog det i omgångar :P

2009-12-01 @ 20:32:39
URL: http://josefineldeklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0