Överlycklig

Igår så åkte jag och Sascha upp till Lübeck för att prata med Marina Köhncke!! Eftersom jag inte hittar så bra här så följde han med, plus att han kommer därifrån och att hans en kompis jobbar där.
Det är nämligen så att en som jobbar där ska sluta så de söker ny personal :) Och gissa vart jag ska börja jobba i januari?! Jo hos Marina Köhncke!!! Jag går på moln, så glad är jag :D och för er som inte vet vem hon är så ska jag berätta det :P

Marina är en fälttävlansryttare på väldigt hög nivå, hon var bla med och red OS i Sydney. Tysklands lag kom förövrigt fyra då.
Jo, jag ska inte bara jobba där, jag ska rida för henne också :D så nu ska Sippan flytta till Tyskland. Jag längtar verkligen :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

YAAAAY :D vi slipper sippan :D

2009-11-26 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0