Ny månad

Igår fick jag rida, gissa om jag blev glad :D och inte nog med det, de var Cassinus Z som jag red. Hur fin och snäll som helst.
Ja vad mer ska jag skriva, det är jävligt kallt inte som de blir hemma, men det tränger sig in så man har svårt att bli varm igen :/ tur att jag tillbringar den mesta tiden inne i stallet.
Jag har sett klart första säsongen av true blood också, så jag väntar med att börja att se den andra för jag fastnar och glömmer till exempel att kolla min mail ;)
ja, igår när jag ringde hem så fick jag en stor chock när jon svarade kom helt av mej med de va skönt att höra hans röst iaf :)
Nu ska jag hitta på något annat. ska försöka att komma ihåg att skriva imorgon också men det är inte säkert :P

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0