Mat för fler än en person

Jag har varit och handlat idag igen, jag tror att jag är bottenlös ibland när det gäller mat. Jag jobbar inte bara med hästar, jag äter som en också. Jag har även börjat förstå att jag verkligen är en kalv, för jag dricker ganska så mycket mjölk. Så mamma du har rätt som vanligt ;) måste gå åt betydligt mindre där hemma nu iaf.
Min ny favoriträtt till lunch är små buttar med pasta eller potatismos med nå gott i, man häller i kokande vattten, rör om, sen väntar man i fem minuter och sen klart att äta perfekt för då har man tid att sova också.

Hade lovat blid på snön så varsågod


Det blev inte så mycket för det hade regnat innan.
Jag tog två flugor i en smäll så det är även en lite bättre bild på huset :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag har alltid rätt..Du äter väl ordentligt? Grönsaker, frukt oDyl,intebara en massa"skräpmat"

2009-11-05 @ 07:57:51
Postat av: Josefin

hihi kanske det och ja, jag äter ganska ordentligt :)

2009-11-05 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0