Ledig eftermiddag

Kunderna kom inte igår vet inte varför, men sascha berättade de för mig en halvtimme innan utsatt tid. För min del så gjorde det inte speciellt mycket för man blir så himla stressad och allt ska gå så fort.
Mathilda är sjuk förresten så jag har jobbat lite själständigt :P har fått uppgifter av om vad som ska göras.

Just nu så har jag ledigt eftersom jag hann med allt under förmiddagen :D det jag gjorde var
  • longering av ronnia lite lätt
  • longerade lajban precis som ronnia
  • longerade cassinus, suprice och cosima normalt
  • candy fick gå ut i hagen tillsammans med allison
  • killer och quit gick i skritten
jag fodrade och halmade också såklart :P
och förhoppningsvis så rider sascha luna

Har funderat på om jag ska ta itu med disk, tvätt och städning snart eller om det ska få vänta lite till ;)

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Din blogg e mkt snyggare nu :D trodde att ja hade kommit fel först :P

2009-11-11 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0