ingenting

Det händer inte allt för mycket nu. Men mathilda och några andra är iaf och hämtar några hästar, vet inte vart. Och får se om det blir film och hämt mat med mathilda sen när de kommer hem ikväll.
Ja vädret är inte heller allt för bra, det regnar eller duggar kanske det heter :/

Jag har kommit på två saker som jag vill ha :P
det ena är en iPhone 3GS men frågan är var ska jag isådana fall köpa den? hmm tåls att tänkas på



och det andra är en expedition down jacket från fjällräven, i färgen burgundi som är en lite mörkare röd



Funderat på om man skulle önska sig de i julklapp :P fast det är ju ett tag kvar och jag vill ha dem när jag kommer hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0