Ingen vanlig dag

Igår var Carinas sista dag som tonåring, för idag så fyller hon 20!!!
Grattis Vännen :D



Här har det inte hänt mycke, bara att nissepisse kom tillbaka från tävlingen idag.

Jo, jag måste börja planera handlingen så att jag inte behöver handla allt på samma gång. Så ni som vill ha något måste börja fundera och sen medela mig via sms annars så glömmer jag det nog ;P
Har inte bestämt vilken dag turbo och jag åker än, men det lutar starkt åt någon dag vecka 50. Måste bara prata med chefen om det först, och de kommer inte hem förrän den 2 december :/

Kommentarer
Postat av: Lillan

Har planerat in julbak innan så du kommer hem till massa götta :D

2009-11-25 @ 15:33:10
Postat av: Carina

Hahahahah du kunde inte hitta nån fulare bild va? ;P hahahaha

Tack vännen. ses nån dag :)

2010-01-12 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0