Första ölköpet i Tyskland

Jag avsyr verkligen att köra i dimma, vad man än gör så ser men inget :( men som tur var så var den inte så tjock idag :)
Jag åkte iaf in till Ratzenburg för att kika och köpa lite öl, och när jag kom in i affären så dog jag nästan. Det var bara en massa backar överallt med öl och läsk :O tror att mina ögon var ganska så stora, plus att jag såg nog ganska så förvirrad ut när jag gick omkring för att hitta rätt märke. Och ölen var inte i några burkar utan i glasflaskor.

Kommentarer
Postat av: Mor

Blev det en bira till bakelserna?

2009-12-01 @ 07:36:08
Postat av: Josefin

hahaha nee de är kvar i bilen :)

2009-12-01 @ 20:29:23
URL: http://josefineldeklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0