Farsdag!

Har klippt cennedy idag :) och själva klippandet är kul tycker jag, men inte när alla små hår fastnar i kläderna. Det kliar så himla mycke och är svårt att få bort. Men förhoppningsvis försvinner de i tvätten :)
Idag har Sascha och Alejandro varit på tävling eller de fortfarande är för de har inte kommit tillbaka än, så jag har haft en väldigt lugn dag :D har bland annat longerat king och chiroque, de är så snälla så att man knappt märker att de är hingstar :)



Det är ju även farsdag idag så jag skickade iväg ett sms till min kära lilla pappa där hemma imorse :) men man kan aldrig gratta för mycket så grattis igen på farsdag pappa

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Bild från Näset?? När vi sov i bilen??

2009-11-08 @ 20:25:05
Postat av: Josefin

precis :)

2009-11-09 @ 13:02:17
URL: http://josefineldeklint.blogg.se/
Postat av: Far

Tack igen. Blev en god 3 rätters som Farsdag middag

Papsen

2009-11-09 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0