Att komma ihåg

Som man kanske märker när man läser här så är jag inte den bästa på att komma ihåg att skriva, men jag försöker :P

Känns som om jag har lite att göra nu de här dagarna som Sam har mockat i Mathildas stall, men jag ska inte klaga för det är jätte skönt :D
Så idag när jag bara hade nattningen kvar så ringde jag hem en sväng :) och vad gjorde dem när de svarade? jo de satt och tittade på en sändning från GLOBEN. vill också se :( snackade iaf en del med mammsen och hon gjorde mig bara mer ridsugen, har tre hästar att rida igång när jag kommer hem och en av dem är tjockisen piri :D

Vet inte om jag har skrivit att det ska börja tre nya här men iaf de kommer imorgon tror jag. En beridare och två hästskötare, mycke folk kommer det att vara här. Jag måste prata med chefen när de kommer hem om vilken dag jag får/kan fara, desto tidigare desto bättre :P
Imorgon så ska jag också ta mig an det andra marktkauf som ligger mitt emot de marktkauf där jag brukar handla, för jag ska ta och kika på vilka öl sorter det finns där :P som sagt där jag har handlat hittills de är lite större, men de har bara vin och sprit inte någon öl.

Ne nu ska jag sova så att jag inte försover mig.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0