Ännu en dag

En till dag har gått och jag avskyr verkligen allt detta regn :(  har hjälp sascha idag igen, men imorgon och på söndag är han ledig så blir några hästar att longera, stoppa i skritten och på bandet.
Och eftersom vi är så få som jobbar här för tillfället så ska jag mocka lite också :(
Jag är även lite avis på honom för han ska se this is it ikväll och den vill jag också se, men är den på engelska så ska jag se den ;)

Nu ska jag gå ut och byta täcken på Ohara och Jacob, eftersom de inte var torra när vi fodrade.





Kommentarer
Postat av: lilla syster

Vet du vad ja ska se för film på bio nästa vecka??

NEW MOON!!!!! om inte biljetterna e slut..

Mer snygga killar där än i This is it surru :P

2009-11-13 @ 21:35:50
Postat av: Carina

De e väl självklart att de inte dubbar den!! Gör de det så får jag ta mig ett snack med dom!! ;)

Du går miste om nått om du inte ser den!! ;P

2009-11-14 @ 12:24:25
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0